26 maj 2011

Tack för besöket

Idag gjorde jag och mina barn ett spontanbesök på Södergård strax efter lunch och så glad jag blev när jag fick se alla barn. Jag har länge lovat eleverna att jag ska visa upp mitt senaste tillskott och idag när jag var i krokarna kikade jag in. Det är så mysigt på Södergård och ni är så duktiga (även ni fröknar). Måste kanske be fröken Elin om ursäkt om jag störde ordningen lite med min operasång och mina busstreck ;-) men ibland är det tillåtet att skoja till det ;-)
Nu ska jag direkt skriva ner dessa datum i almanackan, det kan ju ni som läser också göra. 8/6, 10/6 och 13/6 då ska det visst hända en massa spännande saker på Norrskenet. Det vill vi ju inte missa. Antar att vi får lite mer info om tid och plats när det närmar sig.
När jag ändå är på bushumör ska jag bjuda på en tjusig bild.
Nu fick ni en liten förhandstitt så ni kanske känner igen oss på examen ;-)
Tack för besöket, vi ses snart igen! / Fröken Emma

3 kommentarer:

  1. Men så rolig bild. Ja ni bjussar verkligen på er själva. Kul!
    /A

    SvaraRadera
  2. Trevligt att hälsa på er idag. Vi ser fram emot en ny spännande tillvaro för vår dotter Emma till hösten hos er.

    Mvh. Elin Brännmark
    mamma till Emma Brännmark

    (http://evigalycka.bloggplatsen.se/)

    SvaraRadera
  3. Haha...så rolig & fint foto på Er två. Håller med
    /A ---ni bjussar verkligen på er vilket -jag tror många av oss -uppskattar!
    Välkommen Elin Brännmark till hösten !
    /Joel o Melkers (åk 2) mamma Susanne

    SvaraRadera