24 april 2011

Del 4 - Vem är jag?

Jag föddes för 27 år sedan. Växte upp tillsammans med min mor, far och mina två äldre systrar i en by där det vimlar av kråkor :-) Jag har alltid varit en liten pysselfia som ägnat många timmar till att pyssla och måla.



Jag gick skola i Nyborg och sedan vidare till IBH och Furuhed. När jag tagit studenten hade jag inte riktigt valt inriktning i livet så jag jobbade på ICA hjärtat några år.


Sedan flyttade jag till Tomtebo i Umeå tillsammans med min sambo Micke och hunden Aja. Jag blev kvar i Umeå i 5 år, där läste jag till lärare och fritidspedagog vid Umeå Universitet.


Nu bor jag i Nyborg tillsammans med min sambo Micke, vår dotter Moa och våra busiga hundar Aja och Killer. Min lediga tid spenderar jag i stugan i skärgården tillsammans med min familj. Umgås gärna med vänner och tar ofta fram min lilla scrapbooksamling och snor ihop ett kort eller två. Jag är ofta glad och har ett bubblande skratt som smittar av sig.

Jag är vikarie för Emma på Södergård. Är mentor i år 2-3 och undervisar elever i år F-4. Jag jobbar även på fritids.


Vem är jag?

Låt mig få presentera

ANETTE BÄCKMAN

















Mentor år 2-3

1 kommentar:

  1. En riktigt underbar "busFia" med skinn på näsan. Härlig kombination. //Joel & Melkers mamma Susanne.

    SvaraRadera